+36 20 552 14 37 info@phresh-it.hu
A leggyakoribb Google kereső operátorok

A leggyakoribb Google kereső operátorok

A keresőoptimalizálás (SEO) ma már jóval-jóval több annál, hogy mi ezzel foglalkozunk, úgyhogy kiírjuk a szót az oldalra jó sokszor. Persze a keresőmotor is rengeteget fejlődött, mostanra szinte párbeszédet folytathatunk a Google-el. Nem csak szavakra, kifejezésekre, mondatokra kereshetünk, konkrét kérdéseket tehetünk fel neki és még sorolhatnám. A leggyakoribb kereső operátorok listájával érdemes lenne mindenkinek tisztában lenni, de a weboldalépítőknek, SEO-soknak, marketing kivitelezőknek, stb.-nek mindenképp illene tudni. Szerény véleményem szerint piackutatást és konkurenciaelemzést nem is lehet érdemben végezni operátorok ismerete és használata nélkül.

(tovább…)
Mit jelent a konverzió optimalizálás és miért jó neked?

Mit jelent a konverzió optimalizálás és miért jó neked?

Gondoltad volna, hogy egy vásárlás, megrendelés az oldaladon olyan apróságokon is múlhat, hogy a gomb egy fél centivel arrébb van? Vagy hogy milyen színű az a gomb és itt nem arra gondolok, hogy piros vagy zöld, hanem hogy az a zöld vagy éppen kék milyen árnyalatú, mekkora és milyen színű árnyék van körülötte?

Mi a lópikula az a konverzió és miért, hogyan kell optimalizálni? Ebben a cikkben elmondom az alapokat és pár lehetőséget, amivel növelheted a bevételed az oldaladon. Tarts velem és elmesélem, hogy milyen összetett dolog is a konverzió optimalizálás!

(tovább…)
Chatbot készítés

Chatbot készítés

Elmúltak már azok az idők, amikor egy szolgáltatót csak a postán keresztül lehetett elérni, sőt ma már az email sem számít túl gyors megoldásnak, hiszen ki tudja mikor olvassák el és válaszolnak rá. Azok a cégek, akik nem tudnak elég gyorsan kommunikálni az ügyfeleikkel háttérbe szorulnak, hiszen sokszor egyetlen egyszerű kis kérdésen múlik a vásárlás. Elhiheted, hogy a chatbot készítés megéri…

(tovább…)
Weboldal készítő, karbantartó – Hogyan válasszak?

Weboldal készítő, karbantartó – Hogyan válasszak?

Keresni, válogatni, majd megbízni egy weboldal készítő céget vagy weboldal készítő, webfejlesztő vállalkozót, óriási döntés, időigényes és kétes eredménnyel zárulhat ha nem értünk a web világához. Eléggé értenek hozzá? Be tudják fejezni időre? Odafigyelnek rám és a projektre is, vagy csak összedobják gyorsan? Nem fog eltűnni projekt közben vagy akár a végén? Válaszol a kérdéseimre? És még sorolhatnám mennyi rizikóval jár a webfejlesztő keresés, ha nem akarunk mellé lőni…

(tovább…)
Mi az a branding és miért jó neked?

Mi az a branding és miért jó neked?

A brand (márka) egy ígéret saját magadnak és az ügyfeleidnek, egy irányvonal, egy minőség, egy színvonal, amit te képviselsz. Egy megkülönböztető jelzés, amitől egyedi leszel. A garancia arra amit csinálsz. A márkaépítés (branding) alapköve minden vállalkozásnak, kisvállalkozóként pedig nem lehet eléggé hangsúlyozni a fontosságát.

(tovább…)
GDPR adatkezelés – mit tegyünk, hogy megfeleljünk?

GDPR adatkezelés – mit tegyünk, hogy megfeleljünk?

A GDPR adatkezelés, már nem friss a téma, volt (plusz) egy évünk felkészülni ( köszi NAIH :* ), de úgy tűnik nem igazán használtuk ki. Sok helyen látok hatalmas hiányosságokat, viszont a téma újra aktuális, hiszen elkezdték ellenőrizni a megfeleléseket, ezúttal már nem csak nagyobb vállalatoknál hanem a KKV szektorban is.

Na jó… egyelőre bizton állíthatjuk, hogy ‘nem kezdi ki a szél a mellüket’ a sietségben, mert szúrópróbaszerűen végeznek ellenőrzéseket kapacitás hiányában.

Viszont, ha most azt kérdezed magadtól, hogy “Hé, miért pont én lennék a következő?”, arra egy kérdéssel felek: Miért ne?

(tovább…)
Milyen egy profi weboldal?

Milyen egy profi weboldal?

Kell az nekem egyáltalán? Van Facebook-os.

Egy profi weboldal nem csupán egy kiterjesztett névjegykártya. Lelke van!

Ez elsőre talán giccsesnek hangzik vagy hatásvadásznak, de…

Benne vagy te is és a vállalkozásod is. A stílusában, a megjelenésében, az elrendezésében, a színvilágban, a képekben és úgy az egészben. A profi weboldalad Te magad vagy, a személyiséged és a tevékenységed egyfajta digitális formában.

Hogyan tudod ezt átadni a weboldalon keresztül?

(tovább…)

Jelentkezz ingyenes online hívásos konzultációra!

Segítek átgondolni, megtervezni és sikeresen működtetni a weboldalad, webáruházad és a marketing stratégiád.

Share This