Weboldal konverzióoptimalizálás

Az állati webmester!

Állatbarát weboldal készítés és karbantartás!

Megépítem és üzemeltetem a teljes online jelenléted, úgy hogy közben állatokon segítünk..

Konverzióoptimalizálás (CRO) – A látogatók ügyféllé alakítása

Konverzióoptimalizálás a legjobb teljesítményért
A keresőoptimalizálás (SEO) remekül működik, ha az a célod, hogy minél több látogatót vonzz a weboldaladra, de mi történik, ha ezek a látogatók megérkeznek? Megvásárolják a termékeidet? Feliratkoznak a hírleveledre? Vagy egyszerűen elhagyják az oldalt? Itt kerül képbe a konverzióoptimalizálás, vagy CRO (Conversion Rate Optimization).
A CRO lényege, hogy a már meglévő weboldal-forgalmadat a lehető leghatékonyabban hasznosítsd. Célja, hogy növeld azoknak a látogatóknak az arányát, akik valamilyen cselekvést hajtanak végre a webhelyeden – ezt nevezzük konverziónak. Ez lehet egy vásárlás, egy kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése, egy letölthető e-könyv megszerzése, vagy akár egy hírlevélre való feliratkozás.
Miért fontos a konverzióoptimalizálás?
Gondolj úgy a CRO-ra, mint egy befektetésre, amely közvetlenül növeli a nyereségedet anélkül, hogy extra pénzt kellene költened a látogatók szerzésére. Egy apró, 1-2 százalékos konverziós arány növekedés is hatalmas bevételgyarapodást eredményezhet, mivel az összes meglévő forgalmadból többet hozol ki.
Ha most 1% a konverziód, ami azt jelenti hogy 100 emberből 1 vásárol és ez jelent 1.000.000 Ft bevételt, majd ha befektetsz 300.000 Ft-ot egy konverzió emelő átalakításba és ezzel megnő csupán 1%-ot a CRO az már 2%, tehát 100 látogatóból 2 lesz vásárló és 2.000.000 Ft lesz a bevétel. Ugyanannyi idő alatt, ugyanannyi hirdetési költséggel.
Phresh-IT - Az-állati webmester | Design | Konverzió optimalizálás

A CRO egy folyamatosan zajló, adatvezérelt folyamat

Felhasználói élmény (UX) javítása

A weboldaladnak könnyen navigálhatónak, átláthatónak és gyorsnak kell lennie. Ha egy látogató elveszik a bonyolult menüben, vagy hosszú másodperceket kell várnia egy oldal betöltésére, nagy eséllyel otthagyja a webhelyet.

A tartalom és a felhívások optimalizálása

A szövegeknek, képeknek és videóknak meggyőzőnek kell lenniük. Egy jól megírt, egyértelmű cselekvésre ösztönző gomb (CTA), mint például „Kosárba”, „Kérjen árajánlatot” vagy „Feliratkozom”, jelentősen növelheti a konverziókat.

Tesztelés és elemzés

A CRO egyik legfontosabb eleme az A/B tesztelés. Ennek során a weboldalad egy-egy elemét (például a címsort, egy gomb színét vagy a leírás szövegét) két vagy több változatban teszteljük, hogy kiderüljön, melyik teljesít jobban. Az adatok alapján hozott döntésekkel folyamatosan finomítjuk az oldalt.

Kérdésed van?

Kérdezz vagy kérj ajánlatot weboldal-, webáruház készítésre, optimalizálásra vagy karbantartásra, üzemeltetésre.
Phresh-IT - Az-állati webmester | Design | Weboldal karbantartás
A sikeres konverzióoptimalizálás a célközönséged alapos megértésén alapszik.
Milyen kérdéseik vannak? Milyen problémáikat kell megoldaniuk? Milyen aggodalmaik lehetnek a vásárlás során? Ha ezekre a kérdésekre tudatosan válaszolsz a weboldalad kialakításakor, exponenciálisan növelheted a sikeredet.
Ha optimalizált a weboldalad, akkor nem csak egy információs felület, hanem egy hatékony értékesítési eszköz, ami a nap 24 órájában dolgozik neked.

Szereted az állatokat?

Nyújts segítő mancsot! - lábléc blokk
A karbantartás csomagokkal a weboldaladdal a hazai állatvédelmet, állatmentést is támogathatod anélkül, hogy egy ceruzát keresztbe tennél!
Felhívás önkénteskedésre
Az oldaladon egy kis részen megjelenítünk egy állatbarát felhívást, mellyel te is bizalmat és szimpátiát építesz az ügyfeleidnél és a látogatóidnál és az ő környékén lévő állatmenhelyeket is támogatod a fennmaradásban és működésben, mikor elmegy és tesz valami jót ott.
Blog

Legfrissebb cikkeim