+36 20 552 14 37 info@phresh-it.hu

Phresh-IT logó
Online megjelenés A-Z!

Weboldal, webáruház készítés, keresőoptimalizálás - SEO, grafika, marketing, karbantartás, üzemeltetés és teljesítménynövelés.

Konverzióoptimalizálás

Megépítem, automatizálom és tökéletesítem az online rendszereid, hogy maximalizáljuk a profitod, miközben neked több szabadidő jut.

A betonbiztos alapok

Az igazán jó vállalkozásoknál az online megjelenés egésze harmóniában és szinkronban van minden téren.

Olyan ez mint egy három lábú szék. Ha nem egyforma billeg, rossz esetben fel is borul:

  1. A Weboldal szerkezetileg és technikailag jó, de legalább okés: gyors a betöltés, nem szemetes
    a kód, biztonságos, friss, mobilbarát, fejlődik a felhasználói viselkedés alapján, stb.
  2. A marketing része is elég figyelmet kap: van közönség/közösség, jó és értékes a tartalom – formailag is rendben van, ha kép kell kép
    van, ha szöveg szöveg, ha videó videó van – , a tartalom szókészlete azonos a célpiacéval, van
    értékesítési tölcsér (értékesítési oldal, hirdetés és keresőoptimalizálás megfelelő arányban az aktuális helyzethez mérten.
  3. SEO, azaz keresőoptimalizálás is rendszeresen karban van tartva: a tartalmak szókészlete tartalmazza a
    megfelelő kulcsszavakat a megfelelő arányban, a megfelelő helyeken, frissítve van
    technikailag és tartalmilag is, a linkek a megfelelő szövegekkel a megfelelő helyekre
    mutatnak, nincsnek tört linkek és hibás tartalmak.

Fontos hogy ezekre mindre, egyszerre, folyamatosan oda kell figyelni, hogy egyensúlyban legyenek, ezáltal a konverzió és hatékonyság növekedhessen, ÚGY hogy közben egyre kevesebbet kelljen fizetett hirdetésre költeni és egyre kevesebb időt kelljen beletenni.

A konverzióoptimalizálás

A konverzióoptimalizálás, azaz a CRO (Click Rate Option) sokféle terület szakértelmét és összehangolását igényli.

4 fő részre lehet bontani:

  1. Forgalomelemzés és optimalizálás
  2. Marketing automatizációs megoldások
  3. Folyamatelemzés és optimalizálás
  4. Értékesítési konverzió optimalizálás

Kicsit jobban kifejtve pedig szerintem legalább 8 dologhoz kell értenie annak, aki konverzióoptimalizálással foglakozik és ez csak hosszú-hosszú évek tapasztalatával lehetséges:

1 – Weboldalkészítés:

Ha sokszor nem is kell tudni programozni, szükség van komolyabb technikai háttérismeretekre, egy-egy profi megoldáshoz.

2 – Webdesign (UX/UI):

Nem minden felhasználónak kell hogy tetszen a dizájn, persze nyilván előny ha minél többeknek tetszik. Azonban minden felhasználónak tudnia kell használni, kezelni az oldalt mindenféle gondolkodás nélkül, hogy a várt cselekvéseket, könnyen végrehajthassák a látogatóink.

3 – Analitika:

Ismerni és használni kell az analitikai eszközöket, mivel szükség van az elemzésekre, tesztekre, hogy megtaláljuk a konverzió akadályait és meg kell érteni a felhasználók szükségleteit, rá kell jönni arra, hogy mi gátolja meg őket a vásárlásban. Ezen eszközök segítségével a felhasználók feltárják a hibákat az oldalon.

4 – Ajánlatkészítés:

Lehet neked akár a legjobb terméked vagy a legjobb szolgáltatásod a piacon, de ettől még nem veszik meg az emberek, hacsak mincs óriási márkád. Az ajánlatodat tudni kell megfelelően prezentálni.

5 – Marketing:

Tudnunk kell a célközönséged hol mozog. Milyen közösségi médián van jelen, ott mennyire aktív, milyen nyelvezetet részesít előnyben, milyen történetekkel, helyzetekkel és érzésekkel, tud könnyen azonosulni.

6 – Hirdetések:

A konverzióoptimalizálás folyamata során az egyik célunk, hogy idővel minél kevesebbet kelljen hirdetésekre költeni a vállalkozásodnak, de bármivel is foglalkozol, garantáltan szükséged van eleinte hirdetésekre a sikerek eléréséhez a megfelelő büdzsével a megfelelő platform(ok)on.

7 – Szövegírás:

Az ajánlat prezentálásakor, a hirdetésekben, a közösségi média tartalmaidban, a blogodban és mindenhol szükség van erre a készségre. Ha ez nem megy elég jól a többi sem fog megfelelően működni, azonban ha jól csináljuk, sokkal-sokkal könnyebb dolgunk lesz a többivel is.

8 – Keresőoptimalizálás (SEO):

A kezdeti időkben elkerülhetetlen hogy hirdetéseket futtassunk, de érdemes már rögtön az elején foglalkozni a keresőoptimalizálással is, mert hosszútávon sokkal jobban járunk vele mint a hirdetésekkel, viszont sok idő is mire meghozza a gyümölcsét. Ha pl. írunk egy blogcikket, annak már 2 hét múlva is láthatjuk az első eredményeit, de többször érdemes kiegészítenünk, aktualizálnunk, frissítenünk és mire teljesen beérik az eredmény, az kb 1 év. A jó hír, hogy bizonyos idő eltelte után jelentősen csökkenthetjük, márkaépítéssel megtámogatva pedig akár teljesen kiválthatjuk a hirdetéseket és a vele járó költséget is.

 

Kapcsolat

10 + 5 =

Jelentkezz ingyenes online hívásos konzultációra!

Segítek átgondolni, megtervezni és sikeresen működtetni a weboldalad, webáruházad és a marketing stratégiád.

Share This