+36 20 552 14 37 info@phresh-it.hu

A rövid változat szerint: nem, nem elég a Facebook, kell egy igényes weboldal vagy honlap!
De ez még nem győzött meg, igaz? Rendicsek, járjuk körbe egy picit a céges weboldal készítés kérdését!

Bizonyára te is találkoztál már a kijelentéssel, hogy “nem kell weboldal, elég a Facebook is”, ha ezt olvasod. Ha egy marketinges vagy egyéb tanácsadó ezt mondja neked, menekülj!

Sajnálom azt az ügyfelet, aki emiatt nem csináltatott weboldalt, honlapot vagy csak valami ‘legolcsóbbat húszezerért”. Miért?

Nem titok, hogy minden vállalkozás közös szándékkal jön létre, mégpedig hogy profitot termeljen, viszont attól még nem fog, hogy létezik. Meg is kell hogy ismerjék tevékenységed, szolgáltatásod, terméked, stb.

Ennek ma a legjobb módja az online jelenlét. Azok a vállalkozások eleve iszonyú hátrányból indulnak, akik csak offline működnek. Manapság már az emberek mindennek az interneten néznek utána és az online vásárlások is évről évre exponenciálisan növekednek. Óriási vásárlói potenciállal rendelkező tömegeket zárnak ki azok, akiknek nincs vagy gyenge az online jelenlétük.

A céges weboldal sokféleképp készülhet, viszont a legjobb eredmény eléréséhez érdemes okos döntést hozni ennek kapcsán is.

– de ez már egy másik történet..

Michael Ende – A Végtelen Történet

Versenyhelyzet van – Ne maradj le!

Bármilyen terméket vagy szolgáltatást nyújtasz, biztos lehetsz benne, hogy nem te vagy az egyetlen. Következésképp van konkurenciád. Ha a konkurensed szélesebb skálán van jelen az interneten vagy jobban menedzseli az online jelenlétét (van weboldala, YouTube csatornája, Facebook oldala és/vagy csoportja, Instagram oldala) pillanatok alatt eléri a klienseit – bármennyien is vannak – a legújabb ajánlattal.

Ehhez képest ha a te vállalkozásod szórólapozik vagy a helyi újságban hirdet csupán, ismerősökre és ajánlásokra hagyatkozik, esetleg csak “lóg a levegőben” az elhanyagolt weboldala, akkor vagy észreveszik a potenciális ügyfeleid az ajánlatod – 3, 4 nap, vagy 1 hét múlva -, vagy nem, esetleg el sem olvassák.

Hitelesség – megbíznak benned?

A mai világban sokan gondolják úgy, hogy aki nincs fent a világhálón, az nem is létezik. Lássuk be van benne valami! Ha egy cég vagy vállalkozás nem fordít energiát és pénzt a saját jelenlétére, image-ére, jövőjére, az kialakít róla egy rossz képet az érdeklődő szemében. Miért is bánna jobban a ügyfeleivel, ha még a saját cégét sem kezeli megfelelően?!

Ha nincs céges weboldal vagy gagyi, akkor elkönyvelik az emberek, hogy a vállalkozás nem elég modern, nem halad a korral, nem nyitott az újdonságokra, nem fejlődik, nincsenek új ötletei, egyszóval megragadt valahol múltban egy szinten és nem zavarja.
Ha egyáltalán eljut a gondolatmenet idáig…

Ugyanis a ma embere mit csinál először ha hall valami újat lát/hall, amit nem ismer? Igen, rákeres a neten. Még csak haza sem kell mennie, hiszen kinek nincs ma már okostelefonja és azon internet előfizetése? Mit fog gondolni az az ember, aki hall rólad vagy a termékedről, szolgáltatásodról valamit, rákeres pl. a Google keresőben és nem talál semmit? Nincs weboldal, nem láthat referenciákat, cégadatokat, nem olvashat a szolgáltatásaidról vagy épp a véleményekről rólad. Egyszóval nem ellenőrizhető.

Te megbíznál valakit, akár csak 10-20 ezer forintos munkával, akiről nem találsz semmi infót? Ugye, hogy nem?!

Konklúzió:

Céges weboldal készítés, It’s good for U!

Már tudjuk hogy miért jó a céges weboldal készítés, de még nem beszéltünk arról, hogy a Facebook-os, miért nem jó.

Mert feladathoz választunk eszközt és nem fordítva.. így biztosítjuk a feladat minőségibb végrehajtását.

A teljesség igénye – miért nem elég a Facebook oldal?

A Facebook oldal egy remek eszköz arra, hogy meglássanak. Látogatókat, érdeklődőket szerezhetsz, akik kíváncsiskodnak irántad vagy a tevékenységed, szolgáltatásod iránt, ami szuper, de attól hogy észrevettek még nem fognak téged választani! Az érdeklődőket meg kell győznöd arról, hogy te vagy a megfelelő választás. A Facebook erre alkalmatlan. Hogy tűnnél ki egy olyan megjelenéssel, ami más 100 vagy 1000 másik vállalkozásnál is éppen ugyanúgy néz ki? A Facebook oldaladat nem tudod testre szabni, nagyon korlátozottak a lehetőségek mind dizájn, mind funkcionalitás terén.

Lényegében tehát a Facebook egy marketing csatornaként ideális eszköz a népszerűsítésre és erre érdemes is használni, sőt, nem csak a Facebook-ot.

Minél több, annál jobb!

Soha nem szabad egyetlen marketing csatornára támaszkodni! Egy weboldal is egyfajta marketing csatorna, akárcsak a Facebook, Instagram, YouTube, stb. Több lábon állni nem csak jobb, de kötelező, ha erős vállalkozást, brand-et szeretnél építeni. Többen vidámabb!

Cseppet sem elhanyagolható tény továbbá, hogy ezeken a közösségi oldalakon az emberek keresik a weboldalt is. Ha nem találják, vagy valami “szedett-vedett” oldalt találnak, az erősen bizalom romboló tényező lesz és bizonyosan mást választanak a legtöbben, akkor is ha a szolgáltatásod, terméked egyébként jó vagy akár a legjobb! A konkurenseidnek van céges weboldala, válalkozói honlapja! Ez nem véletlen…

Fontos továbbá, hogy sok történetet látni, hallani, hogy a Facebook, Instagram fiókot letiltják valamilyen okból, ami egyébként sok esetben tévedés. Iszonyú nehéz már azt is elérni, hogy egyáltalán foglalkozzon valaki az üggyel, nemhogy visszaállítani.

Kerüld azt (bármilyen tanácsadó vagy szakember legyen), aki azt mondja nem kell céges weboldal. Igenis kell, sőt kötelező!


Phresh-IT - Marketing boost esettanulmány

12 hetes online marketing esettanulmány

Weboldal optimalizálás, látogatószerzés, konverziónövelés…

Egy kis költségvetésből elkészített oldalt turbózunk fel, egy szintén alacsony büdzsével.

Közérthető nyelven mutatom meg milyen megoldásokat alkalmaztam, hogy az oldal szárnyra kaphasson…

Ezeket a változtatásokat te is meg tudod csinálni minimális informatikai tudással is, csupán időt és energiát kell beletenned.

Az esettanulmányt a jobb alsó sarokban található Facebook Messenger chatbot-ból tudod letölteni.


Összegezve

Ha nem adsz lehetőséget arra, hogy egyre többen és többen ismerjék meg a nálad elérhető lehetőségeket, akkor gyakorlatilag tudatosan csökkented a profitodat és az értéket is, amit a vállalkozásod képvisel, tevékenysége nyújt.

Ma már alapszintű elvárás egy igényes céges weboldal, mely az alappillére és csomópontja az online megjelenésednek. Mindez elengedhetetlen, ahhoz, hogy tudják, hogy létezel, hiteles vagy és folyamatosan fejlődsz!

Engedd, hogy lássák, hogy “játékban vagy”!

Amennyiben te is szeretnél egy minőségi weboldalt céged vagy vállalkozásod számára, kérd ingyenes árajánlatomat vagy jelentkezz online konzultációra:

Jelentkezz ingyenes online hívásos konzultációra!

Segítek átgondolni, megtervezni és sikeresen működtetni a weboldalad, webáruházad és a marketing stratégiád.

Share This